با حضور مسؤلان استاني:
همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس عشایری و به صورت نمادین با حضور معاونین اداره‌ کل آموزش وپرورش استان، مدیر آموزش وپرورش عشایر و دانش آموزان در مدرسه شبانه روزی دخترانه عشایر یاسوج نواخته شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹ 02 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شهرام قشقایی سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک در این آیین ضمن تبریک ایام پر فروغ دهه فجر گفت: برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر در سطح مدارس استان به محوریت دانش آموزان برگزار می شود. 

 

علی رحیمی انور رئیس آموزش و پرورش عشایر نیز در این آیین با تبریک سالروز ورود حضرت امام خمینی رحمة الله علیه به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر گفت: همه ما باید قدر شناس نعمت انقلاب اسلامی باشیم .

 

وی بابیان خدمات انقلاب اسلامی به مردم بیان کرد ؛ باید با تبیین و آگاه سازی دانش آموزان نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از تهاجم نرم دشمن جلوگیری کرد

 

سید جلال رحیمی معاون آموزش ابتدایی هم ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران گفت : انقلاب اسلامی سه نعمت بزرگ استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آورد و ما را از یوغ مستکبران عالم رهایی بخشید.

 در این آیین دانش آموزان سرود های انقلابی را اجرا و همزمان با ورود امام در ساعت ۹:۳۳ دقیقه زنگ انقلاب نواخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار